Sidor

torsdag 28 januari 2010

Inte skönt med snö blåst i ansiktet

Kommit fram till att jag kan inte skriva blogginlägg om någon sitter och stirrar på datorn samtidigt så Johan får ligga och stirra i taket ett tag, filosofierar säger han.
.
Kom hem för ett tag sedan från Tove där jag, Fine och Johan fikade och pratade ett bra tag. Det var en utmaning för överlevnad när vi skulle gå till henne. Det snöade och blåste och snön var hög att gå i. Man ville bara ge upp och lägga sig eller knäppa upp jackan för att det var så varmt men vi kom fram med både händer och fötter i behåll.
.
Stannade till hos pappa för att hämta min laddare och jag trodde, detta blir en enkel match men så var det inte. In på mitt rum där Caroline sover och väcker henne. Hon säger att laddaren är uppe hos Felicia så upp för trappen och pappa vaknar och frågar vad jag gör. Fick höra ett vet du inte vad klockan är och jo den var halv två. In till Felicia och hon vaknade men jag fick laddaren iallafall. Mobilen får slippa koma ännu en gång.

1 kommentar:

Madde sa...

Hahhah nej det kommer att ta så långt tid innan jag får in det i mitt hår så jag kommer hinna bli grå hårig xD