Sidor

måndag 4 januari 2010

Januari - April 2009


Januari: Firade nyår med de bästa och det nya året gav en känsla av att det skulle bli ett härligt år. Vilket det också blev. Jag tatuerade mig och med bästa kompisen, en upplevelse tillsammans. Lilla söta vivan tog över många hjärtan och fick ett nytt hem hos familjen Mattsson.
..
Februari: Vart väldigt populärt denna månad med parmiddagar vilken bara var ett mycket trevlig inslag på vardagen. På någotsätt så vart Mattsson med en liten Chilla som heter Zouzou. Började spendera kvällarna med att kolla på Criminal minds vilket ledde till ett beroende av att se det varje natt i flera månader framöver. I skolan började studentenpressen kännas och det var många gånger man var på gränsen till ett breakdown.
..
Mars: Började med intensiv kursen under 6 veckors tid och läste svenska c och historia a. Bättre val kunde jag inte gjort! Vart mig själv igen när man hade andra i sin tillfälliga klass. Jens fyllde arton som firades med att gå ut på mobergs, fyllare har har inte lyckats bli i år och inte långt efter födelsedagen så hade han körkortet vilket jag har utnyttjat hårt under året. Sömnproblemen började sakta att visa sig men det hade jag inte tid med att rätta till just då. Den ökända shotkvällen utspelade sig också och fy tusan vad vi kan dricka!
..
April: Trodde det var ett första april skämt när fine smsade och sa att hon klarat uppkörningen och hade nu körkort. Monika var lite små klantig och ramlade och bröt revben vilket resulterade i ett besökt på akuten. Jens och jag sov i bilen medan vi väntade på henne. Prövade på att sola solarium för första gången. Linn hade sin studentskiva och där dansade det loss!

Inga kommentarer: