Sidor

tisdag 5 januari 2010

Maj - Augusti 2009


Maj : Firade valborgsfirande i norrtälje med att grilla i parke. Knäckte min rygg i rätt läge hos en kiropraktor. Hade studentskiva och vart klassens "stortyteller". Fine lyckades ramla och bryta båtbenet på dansgolvet, man ska inte fuldansa! Jag, Robin, Fine och Jens åkte till Lerum för bmx tävling och besökte då också Liseberg. Min Fine tog studenten!
.
Juni : Tog studenten! Jens hade skolavslutning och jag var med och firade med hans klasskompisar på en klippa vid havet, högmysfaktor! Pojkvännen åkte iväg till Frankrike så det vart en hel del skypande. Firade midsommar med kompisarna, mumsig mat och bastu. Solade nästan två veckor på stranden och badade en hel del och jag var ingen blekfis längre.
-
Juli : Firade fines 19 års dag på Mobergs, dansade fötterna av oss! Jens åkte till Australien.. Så vart en massa promenader på kvällarna och på dagarna verkar jag inte ha gjort något speciellt förutom att haft en bok och solat.
.
Augusti: Tog till vara på solen och solade (brände mig) Praktiserade på BMC i Uppsala. Jag fyllde 19 som inte jag orkade fira men Emmas 18 års dag firades på krogen, trevligtrevligt. Vi tjejer hade sexparty och det handlades en massa smaskiga saker att leka med. Killarna nöjde sig med en pokerkväll. Tror vi fick det bättre alternativet!

Inga kommentarer: