Sidor

tisdag 5 januari 2010

September - December 2009


September: Kräftskiva hos Nella och Johan var på besök här några gånger. Tjejkvällar och buffynights med Tobbe. Började åka in till skolan för att fixa studiebidrag och annat till mitt förlängda år.
.
Oktober: Promenader och mera promenader med Fine och Zazza. Välkomnade Amanda hem från Frankrike med att ha en liten hemmafest. Bowlade med gängen och hade jätte trevligt! Började träna core med Monika och skrev in mig på arbetsförmedlingen. Austin Powers filmer med Fine och Tobbe. Ooo, Behave baby!
.
November: Firade halloween hos Staffan med utklädnad. Klippte mig och färgade håret och sedan var det en tjejdag på The studio. Första snön föll. Jens och jag var husvakt till pappas hus i några veckor, lyx! Blev klar med traktorteorin.. äntligen! New Moon hade premiär och jag såg den självklart.
.
December: Johan kom på besök. Han är en liten glädjespridare som vart av med håret här hos mig. Jag började träffa Patrik som är min jobbcoach. Tove och jag hade en sjuk kväll tillsammans med mosade spindlar och lesbiska vampyr dräpare. Firade min gudmors 50 års dag på ett slott och Jens fanns vid min sida hela kvällen. Tillbaka på forsmarks skola efter ett år det var trevligt att vara med Fine en dag i skolan. Lekte med Fine och hunden i snön och vart som ett litet barn igen. Julbord med kompisarna, ny tradition kanske? Julaftons firande var annorlunda då Jens var med mig och min släkt och sedan var jag med hans <3

Inga kommentarer: