Sidor

tisdag 23 februari 2010

Min mobil är död, igen

Låg och pratade i telefonen tills det pip och den vart svart. Började leta efter laddaren och insåg att.. den ligger hos pappa. Varför lyckas jag alltid inte packa ner den? Lånar mammas ena mobil till väckarklocka och har ställt den på nio så får jag gå till pappa och hämta laddaren eller om jag skiter i det och tar den sedan när jag vart i Norrtälje, Jobbgaranti för unga ska jag gå på. Kommer in en timme innan eftersom bussarna går dåligt just den tiden på dagen så det bli att söka värme i affärer medan jag väntar. Frågan är om jag behöver en fungerande telefon för mitt simkort verkar inte funka i telefonen så den är väl låst. Vet inte om jag ska använda hennes kort för då kan jag iallafall kontakta någon om de skulle behövas. Något att fundera på kanske.

1 kommentar:

Linn sa...

när kommer du in till norrtälje då? för jag kanske kan gå runt på stan med dig om du vill. eller så kan du komma och värma dig här:D jag ska vara hemma hos pappa på förmiddagen och skotta på garagetaket, men jag är hemma vid halv 12 ungefär... så du vet:)