Sidor

tisdag 23 februari 2010

Nyp i kinden av kylan

Mötet i Norrtälje gick fort och bra. Kan ju hoppas att det här jobbgaranti för unga är en bra idé. Det blir iallafall pengar, åh pengar. Handlade en tröja på h&m och ett läppglans, har beställt en liknande tröja i en annan färg och den kostade 79 kronor. Kollade på ett par chinos men jag skulle behöva en storlek mindre än vad det fanns. Aja, bara att leta på.
,,
Hade sällskap av min syster från pappa eftersom jag hämtade min laddare där. Var trevligt att ha ett normalt samtal och höra hur det är med henne, känns som man inte vet vem hon är längre. Kallt ute, 10 minus när jag kollade hos pappa men trots det vågade jag och Fine oss ut liten sväng. Kinderna är röda och svider men det går över och snart blir det lite varm mat i magen, lax-och-ostsås med pasta.

Inga kommentarer: