Sidor

söndag 21 februari 2010

Ni är de bästa!

Kvällen med kompisarna var lyckad och välbehövd!
Satt och åt kex med ost och smuttade lite på vin medan vi pratade om allt och ingenting. Melodifestivalen började och några kollade på den och andra satt kvar vid bordet och pratade. För att tillägga, sämst bidrag idag på melodifestivalen! Glad att jag inte hörde alla för folket klagade ganska friskt på de.
.,
Sedan vart det mera prata och när någon gren i OS började gick vi tjejer upp på Toves rum och hade tjejprat. Ibland älskar jag att vara tjej och att just ha såna tjejsnack är ett av de anledningarna. Sex, kärlek, mera sex, gynekologer och minnen var högst på listan av samtal. Runt tolv tiden åkte folk hem och jag fick nog en liten baksmälla eller nått av vinet, får alltid huvudvärk av vin efter ett tag. Men den är iallafall borta nu och Jens sover på ganska bra här bredvid mig. Ska själv lägga huvudet på kudden snart om jag ska kunna umgås med honom innan han åker på match imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vi måste ha brudkväll snart!! :)<3/Ems