Sidor

söndag 21 februari 2010

Psykolog

En nackdel med att gå upp tidigare än vad jag brukar är att jag får tokhungerkänslor när jag vaknar. Sedan tio i tio har jag vart vaken och har försökt att äta frukt men funkar inte så bra. Blir nog en macka snart men det är för kallt i huset för att vilja gå upp.
..
Har börjat drömma mina extremt konstiga drömmar. Var en tjejs psykolog men de konstiga var att hon gillade Jens och jag ledsnade så jag sa åt henne att gå vidare för jag hade fått nog. Sedan vart det bara kontigt för tydligen har jag låtit så Jens väckte mig så vaknade och hade Jens ansikte framför mitt. Hade kollat ganska konstigt på honom tydligen men efter det slapp jag den drömmen iallafall.
..
Nu väntar jag på att höra från Amanda så jag vet när hon och jag ska ses.

Inga kommentarer: