Sidor

lördag 27 mars 2010

Kliv inte ur sängen

Morgonen började bra tills jag klev ur sängen. Tänkte gå på toa men orkade inte klä på mig en tröja så ut gick jag i trosor och med en t-skirt för att täcka boobsen. När jag hör skratt från min höger inser jag att ena systern sitter där med en kompis och äter frukost. Så har jag halvblottat mig för hennes kompis. Skit samma tänker jag och går in i köket sedan senare med t-skirten på. Bad om ursäkt om hon tog illa upp men det var lugnt. Tyckte det var mest kul att jag var så bekväm i huset. Hon skulle aldrig gå så om hon visste att det fanns folk i huset.
.
Magen kurrade och jag öppnade kylskåpet. Tänkte ta mig ett glas juice, men den hade de tagit slut på. Tänkte okej jag tar en macka och ett glas vatten i stället. Mackorna var slut de också och kalkonen. Jag fick äta en aktivia, och det mina vänner är inte mättande.

Inga kommentarer: