Sidor

lördag 27 mars 2010

När allt bara faller i bitar


Gårkvällen spenderades framför en datorskärm eller en tvskärm. Kollade på senaste avsnittet av gossip girl och sedan det senaste av the vampire diaries. Satt nästan och hoppade upp och ner för att jag är så spänd inför nästa avsnitt. Lagade pizza och jag prövade mig på att ha mozzarella på och faktiskt så var det gott. Jag hade trott att det skulle smaka något helt annorlunda och lite mer äckligt kanske. Förvånar mig själv hela tiden med att jag gillar nya saker som jag inte för kanske 1 år skulle kunna tänkas stoppa i munnen.
.
Vart sedan ganska tidigt sänggång men jag somnade inte tidigt för det. Fick något gråtanfall och ställde mig i duschen. Kom ner kramade Jens och tog några tabletter valerina forte som fick mig lugn iallafall somnade strax efter att mina syskon kom hem. Tidigare än den tiden jag sagt också, skönt att de ibland gör det lättare för mig.

Inga kommentarer: