Sidor

måndag 1 mars 2010

Märks att folk har lov, för mycket saker att göra.

Så vart snövädret tillbaka igen. Man börjar tröttna ganska så ordentligt!
..
Idag har jag vart lite duktig och sökt två jobb. Ska bara skriva ut och gå och posta ett av de så. Annars har jag mest roat mig med att sitta och lägga ut bilder på facebook och läsa om demens och alzheimers. Börjat bestämma lite planer för veckan ochså men de finns så mycket jag vill göra men har inte pengar så ska jag hinna med allt.

Måndag: Träna med Emelie på gym vid sex och sedan följa med Jens hem.
Tisdag: Troligtvis simma med Emelie och sedan vara hos mamma.
Onsdag: Jag och Jens kanske ska på bio. Kan pröva på afrodans i Norrtälje och sedan kan de bli utgång i Stockholm. Men som sagt bio krockar med allt de andra.
Torsdag: Hem till Linn och Viktor och ha parkväll och sova kvar.
Fredag: Lämna in papper på arbetsförmedligen så jag får pengar. Sedan hem till Hallstavik och sedan in till Norrtälje igen för utgång och fira Jens.
Lördag: Jens fyller 19 och de blir fika i Herräng.
Söndag: Inga planer hitills

1 kommentar:

Madde sa...

Mjo de e juh faktiskt så så tror de blir en jeans jacka till våren :)

skönt att du har planer iaf, till skillnad från vissa andra ;P