Sidor

måndag 1 mars 2010

Så laddar man på med kolhydrater igen

Idag har jag lyckats med att söka tre jobb la brevet i brevlådan efter att jag hade tränat i två timmar med Emelie och har nog aldrig svettas så mycket! Att Jens ens ville pussa på mig.. men tydligen brukar han vara värre alltså svettigare. Sedan så direkt när jag tränat så sätter jag i mig chips, bra patricia gör de ju värt att träna. Tog iallafall en promenad med Fine och hennes snömissbrukande hund. Och kanske behöver vi göra allvar av att lägga in hunden på rehab! Hon äter snö, sniffar snö och i dag hade hon tydligen tagit med sig en istapp med in och mumsa på. Den hunden är bra knas alltså.
,.
Ligger här och bara njuter av att inte behöva röra mig! Får se hur bra min kropp mår i morgon och då ska jag simma vid 12 tiden med Emelie. Hon kanske får dyka efter mig om jag sjunker som en sten.

2 kommentarer:

Madde sa...

Får testa men nu e de bra. tror nätet va fucked up..

Madde sa...

jobbigt :/ men endå skönt att göra saker :P