Sidor

torsdag 8 april 2010

Den nya älsklingen

Just nu vill jag ha imorgon eftermiddag. Nog för att jag nog kommer sitta där och inte ha mycket och göra kommer jag iallafall få träffa J lite grann fast jag kommer vara hos honom. För han kommer ha fullt upp och bygga sin nya älskling. Ja, ni läste rätt en ny älskling. Inte en mänsklig sådan men en ny BMX cykel ska sättas ihop. Kommer man få konkurera med en cykeln några dagar, nog för att jag vet att han inte kommer kunna använda cykeln riktigt än.
.
Känns skönt att få komma ifrån huset, jag har trots allt nästan vart här i 4 veckor nästan bortsett från några dagar. Kanske borde se till att träffa mamma nästa vecka men de blir så trångt att dela en bäddsoffa med henne eftersom jag inte har en säng eller ett ordenligt rum där men de löser sig.

Inga kommentarer: