Sidor

måndag 10 maj 2010

Day one


Första dagen på praktiken av klarad då! Vart en halvdag idag men imorgon blir det en hel dag. Jag tycker redan de är intressant, kollegorna är härliga och min hjärna suger upp som en svamp. Hoppas på att jag får mitt datorkort till nästa vecka så jag kan börja använda systemen men redan nu fattar jag grunderna lite grann efter att ha fått förklarat och sedan sett hur de har gjort med kunderna. Men det är en massa att lära sig och det känns bra att man liksom stimuleras ävenfast man lär sig hela tiden.
-
När jag kom hem efter 12 tiden så la jag mig i soffan och fick åter igen en rödhårboll i knät. Så har inte kunnat gjort så mycket utan låtit honom sova funderar väl på om man kanska ska fixa middag lite tidigare eller om man ska nöja sig med en macka. Kvällen är oplanerad och vet bara att jag kommer vara solokvist i huset. Funderar faktiskt på om man ska ta en promenad till bmxträningen senare idag om vädret tilllåter.

Inga kommentarer: