Sidor

söndag 9 maj 2010

Något som har börjat störa mig

Något som har börja störa mig något så grymt mycket är folk som har ett jobb som gnäller på det. Varför jag gör de är antagligen för att jag är på andra sidan, jag söker jobb och får inget. Blir så arg att jag bara vill skälla ut de som gnäller på tidiga upp gångar, tid som inte räcker till och allt som hör till. Men jag vet att så fort jag hamnar på andra sidan kommer jag gnälla tids nog jag med. Men det känns som de kommer ta ett tag för just nu och en tid framåt skulle de vara hur skönt som helst att veta att man duger till något, att man gör något och tjänar egna pengar för att kunna bygga en framtid. Tänk på alla de som kämpar på att få jobb innan ni gnäller på att ni faktiskt har ett jobb för kanske är det inte så illa att ha ett jobb iallafall.

Inga kommentarer: