Sidor

tisdag 25 maj 2010

Kanske är det goda nyheter

Snart ska datorn stängas av. Jag trodde inte klockan var så mycket men tiden skenar ju iväg när man gör något. Tobbe kom förbi och var social. Övertalade honom att gå med mig till affären för att handla glass som jag var så hemskt sugen på. Fick lite senare ett sms av Fine och vi gick då dit och kollade på sju avsnitt av Mysteriet på greveholm, den bästa julkalendern ever! Märkte hur mycket klockan var när mobilen ringde och de var älskling som undrade varför jag inte var vid datorn när han behövde hjälp. Klockan var då strax över tio och insåg att min plan att sova vid elva var spräckt men sådan man får ta när man istället få trevligt sällskap.
.
Hade fått en brev idag som jag ska ringa och höra om imorgon...kan vara väldigt bra nyheter om jag fattat de rätt! Annars så är de ingen större förändring.

Inga kommentarer: