Sidor

onsdag 26 maj 2010

Något nytt varje dag

Det är litter bitterljuvt att sitta inomhus och se ut på det fina vädret när man vet att man har timmar innan man får gå ut i det. Men å andra sidan så vet jag att hade jag inte vart på praktiken hade jag legat i soffan hemma. Så nej, jag är mer än nöjd med att lära mig något varje dag och faktiskt se mina egna framsteg.
.
Nu väntar jag på att min mami ska komma hem så jag kan börja laga middag för lite hungrig är jag iallafall och vill helst hinna äta innan jag tänkte gå till bmxträningen ikväll. Varför ligga inomhus när jag kan se en snygging på banan liksom och andas friskluft! Kanske att jag får gå med en blondin istället men det är lika trevligt de också men inget är spikat än. Planer kan så lätt bara suddas ut av anledningar.

Inga kommentarer: