Sidor

måndag 24 maj 2010

klockan lurar mig

Så var det de här med att lägga sig i tid då... Jag lovar att klockan drar fram sig timmar i förväg bara för att jag ska upptäcka att klockan är närmare tolv och jag borde sovit för ett tag sedan. Vart tar tiden vägen egentligen? Vet att det finns en person som gör att jag håller mig uppe lite längre än vad jag borde, men vad gör man inte för att hjälpa till?
.
Här har det vart tvättmaraton på dagen och det hänger kläder på tork lite överallt. Jag räknade lite snabbt på vad som var mitt och kollade på min väska.. jag försökte räkna ut hur kläderna helt plötsligt blivit så stora så väskan är på bristningsgränsen. Så mycket har jag ju inte lagt till i samlingen...faktiskt. Dags för en klädresning tror jag bestämt, för de är mycket som jag inte använder längre.

Inga kommentarer: