Sidor

måndag 24 maj 2010

tänkt att man vart så liten

Tror jag och mamma har hamnat i en omelett period. Blev en till middag idag också. Men det är lätt och gott så varför inte? Känner att min rumpa är lite tillplattad idag efter att ha suttit i kassan i 5 timmar och gjorde ett fel som kunde rättas utan besvär. Men jag fick lite panikkänslor där ett tag. Sedan rullade de på bara finfint. Jens kom förbi efter skolan och lämnade en bok och på något sätt lyckades jag få honom att stanna kvar ett tag.
.
Mamma hittade mina gamla vikt och längdkort från läkaren och när jag var 5 ½ år gammal vägde jag 18 kilo.. det är ju som en medelstor hund! Haha, känns konstigt att man vart mindre än en meter och vägt 3 kilo. Blir förhoppningsvis en tidig kväll, vart lite sent igår och de är bara ett under att jag inte somnade på praktiken. Men vågar inte chansa på att energin finns imorgon också.

1 kommentar:

Madde sa...

Mjo de har jag med gjort engång de va med äckligt :P

Har hjärt problem typ så dom skulle kolla de :P