Sidor

lördag 10 juli 2010

Du och jag älskling

Jag överlevde dagen iallafall och att hoppa in i poolen gjorde så man faktiskt kunde vara ute lite i solen. Fick i Jens också och de vart självklart vattenbrottning och hur stor chans har jag att vinna? Under de 15-20 minuterna som jag var i poolen så fick jag en röd rygg.. jag vet inte hur jag lyckas och hur mitt pigment kan vara så dåligt.
.
Nu på kvällen så vart den först grillat till middag och sedan en cykeltur runt i Herräng. Var nog ute en timme och hamnade vid en badplats efter en lång omväg. Solen började precis gå ner och det var bara så vackert. Att stå där med Jens och bara njuta av utsikten gjorde min dag.
.
Här utanför är det grannfäjden, kattversonen eller så vill ena katten får lite action med den andra. Lär ju höra om pälsen börjar flyga.

Inga kommentarer: