Sidor

måndag 12 juli 2010

Tack för kvällen du bästa!

Snart bär de in till Norrtälje med bussen. Ska skriva ur mig ur arbetsförmedlingen, lämna in en blankett och sedan lämna in en lapp till Nordea så lönen hamnar där den ska sedan. Efter att allt sånt är klart ska jag träffa Linn och kanske om solen vill titta fram att vi skulle lägga oss på en strand och bada.
.
Kom hem sent i natt så jag och Fine spenderade dagen igår med att promenera sönder våra fötter, det vart totalt 5-6 promenader igår. Vi badade i hennes pool, solade och åt sorbe och vattenmelon. En flaska rosévin korkades upp och dracks upp ute omgiven av ljus, filtar och en poolpump som förde väsen. Men de var en mycket trevlig kväll och jag somnade snabbt när jag la huvudet på kudden. Att sedan vakna vid halv fem och svettas ihjäl var mindre trevligt.

Inga kommentarer: