Sidor

torsdag 8 juli 2010

En dag på stranden!

Dagens planering har tagit form och det blir följande: Stranden med Amanda, Jens och Johan. Sedan så blir det att åka och gratta Fine i efterskott med lite fika hos henne och efter de ska jag till banken och bjuda på något och säga hejdå.
.
Nu ligger jag bara mest här och väntar på att Amanda ska komma och sedan att Jens som är på vårdcentralen och tar ett blodprov ska komma med Johan så vi kan gå till stranden och trängas med alla andra.
.
Sedan har jag och Jens 1 och halvt år idag! Det känns mycket men samtidigt som de borde vara mer. Blir att göra de lite mysig i helgen men de blir lite svårt när Jens har lagt alla sina pengar som han hade på en dator.. Men prylar att få är inte allt så bara jag får en dag och man kanske gör något som inte kostar så blir jag glad. Man skall icke vara materiellt girig..säger hon som bara vill tjäna pengar.

Inga kommentarer: