Sidor

fredag 9 juli 2010

Ljuva sommardagar med underbaraste sällskapet

Gårdagen vart super när det bara vart mer saker och mer folk som kom med i nya planer. Tove och Gustav följde också med till stranden och jag badade för första gången i år och de vart i vattet fyra gånger trots att jag är en badkruka. Jens, Johan och Amanda simmade ut till en brygga och när de kom in såg Jens ut att ha blivit misshandlad och de var tydligen bryggan som gjort det.
.
Hem till Fine och åt den underbara cheescake som man bara äter ihjäl sig på och träffade kompisar där också. Vart det traditionella kasta-fine-i-poolen i år också, lika roligt varje gång! Vart bestämt att ses hemma hos Tove på kvällen och dricka lite vin och mysigt var de! När myggen sedan var för elaka (jag fick åtta myggbett igår kväll) så gick vi in och läste dåliga historier som vi skrattade gått till.
.
Vaknade idag och är fortfarande röd efter solen jag fick igår..men inte lika stopp-skylts röd som jag var igår. Blir nog inge stranden för mig idag om jag inte vill ha jätte ont inatt.

Inga kommentarer: