Sidor

fredag 30 juli 2010

Han får skaffa en egen cykel

Så var de dags för fredag igen, veckorna går ruskigt snabbt under dagen men på kvällarna segar de ner.
.
I onsdags så begav jag mig in till Stockholm när jag slutat jobba för att träffa Johan och Joakim. Stannade där över natten och hela dagen igår spenderade jag ute på stan där de spöregnade, på min lediga dag. Idag, självklart är de soligt bara för att jag jobbar 11.00-19.30. Under min dag i Stockholms affärer så hittade jag ingenting, vilket är illa. Men jag fick umgås med Johan, Tove och Gustav så jag är ganska nöjd ändå och den som spar han har.
-
Pappa har snott min cykel till jobbet..ganska arg eftersom jag har lånat cykeln från Monika och Christer för att JAG ska kunna cykla till jobbet och så tar gubben den istället.

1 kommentar:

amanda rosende sa...

sv: de är från dollar :)