Sidor

tisdag 27 juli 2010

Jag klarade det!


Idag vågade jag göra något som har vart skrämmande ett tag, nämligen att cykla bmx. Efter att ha ramlat för ett antal år sedan så har jag vart för rädd för att trampa på banan. Men idag bestämde jag mig för att pröva igen och övervinna min rädsla. Christoffer och Towe följde med mig och fick till och med upp Towe på cykeln. Det var läskigt men när jag sedan kommit förbi det där guppet som skrämt mig så rulla det på bra och till min stora förvåning gick de bättre än jag trodde. Allt kom bara naturligt det som jag lärde mig för några år sedan, nog för att de bara var grunderna men iallafall och nu känner jag att jag vill upp på cykeln igen och det blir imorgon redan om jag kan använda benen. Man vet ju aldrig om träningsvärken kommer.

.

Så helt nöjd med dagen och nu kan jag stryka rädslan för banan iallafall. Vet dock inte om rädslan för clowner går att bota.

Inga kommentarer: