Sidor

fredag 16 juli 2010

Jobbade inte men var på jobbet


Idag har man vart och besökt utebadet där jag jobbar för första gången som gäst. Kändes lite konstigt att inte hålla koll på folk och jag märkte snabbt när de borde sägas till. Men tillslut kunde jag koppla bort och ha de trevligt med Fine och Tobbe som jag gick dit med. Linus, Nella och Staffan dög sedan också upp strax innan jag och Fine började gå hemåt, hon för att kutta håret och jag för att jag kände att solen hade jag fått nog av just då.
.
Förutom badningen så har de inte hänt mycket, man orkar knappt något i värmen. Trodde pappa skojade med mig när han gjorde Tom jang eller vad de nu heter på thailänska. Stark mat när man redan svettas, nej tack. Men de gick iallafall och nu så håller jag på att somnar i sängen.

Inga kommentarer: