Sidor

torsdag 15 juli 2010

Träna pigmenten i huden, men röd är en färg

Anledningen till att jag somnade så sent var för att jag träffade Tove, Amanda och Fine. Först vart de ut till Herräng och vi skulle bada i poolen men de vart bara jag, Fine och Johannes som hoppade i. Sedan körde vi till Hallsta och hamnade hos Tove där det vart en massa tjejprat och sånt går man inte gärna frivilligt ifrån om man inte håller på att somna på fläcken.
.
Idag vart det att städa poolen med pirayan, det är en bottendammsugare som man styr med en kontroll. Är lite som att styra de radiobilarna man körde när man var mindre och så eftersom jag sopade av trappor så hamnade jag i poolen och skönt var de! Man tränar verkligen pigmenten i huden när man är ute och jobbar. Röd är ju faktiskt en färg det med och just nu är jag lite rödskifande efter några timmar i solen.
.
Åt middag med mamma och nu väntar jag bara. Väntar på att Jens ska ringa, han är framme i Frankrike nu. Sedan väntar jag på att klockan ska bli efter nio så jag och Fine kan ta en promenad.

Inga kommentarer: