Sidor

söndag 1 augusti 2010

Grattis till 7e platsen Robin!

Snart dags att krama kudden ska bara hänga lite tvätt innan. På jobbet idag var de lite små stressigt då de kom grymt mycket folk och vi var inte så många badvakter. En kvarts lunch vart det och sedan ut och låta ögonen vandra för att se alla. Lite huvudvärk har jag nu, att fokusera konstant är lite jobbigt.
.
Kvällen har spenderats först med att se på webbtv sedan kom Christoffer hit och vi underhöll oss med musik och tv. Älskling kom in på msn så har spenderat en timme att skriva med honom, nog för att han var trött och inte den pratgladaste men jag är nöjd iallafall. Sedan måste jag ju bara säga att jag är glad åt att Robin, Jens storebror lyckades få en 7e plats i VM. Härligt att se att all tid och energi han lägger ner på BMXen ger resultat.
.
Imorgon jobb igen, 11-17 och så får vi se om jag vågar mig upp på bmxträningen..känns som jag kommer bli utklassad.

Inga kommentarer: