Sidor

tisdag 3 augusti 2010

Tack för dagen tjejer

För inte allt för länge sedan kom jag hem från Fine. Där har jag, Fine och Amanda suttit och njutit av en cider och att prata en massa. Tiden går bra fort när man har trevligt och samma sak var de igår på jobbet. Spöregnade vilket först inte var allt för mysigt att stå i regnet och kolla på folk som badar men vart desto roligare när jag, Johanna och Torun tillsammans med Anton hoppade i poolen och lekte askungen. Skurade kanterna på bassängen med andra ord men vi var så effektiva att vi också hann åka vattenruschbanan och njuta av att vara i vattnet. Kallt i luften och varmt i vattnet, med andra ord så ångade de ganska bra.
.
Skrattade som en tok där i vattnet då vi tjejer började komma igång och prata och skoja med varandra. Sedan rullade dagen bara på med att bli mer trevlig då jag tvingade ut Fine på en promenad och tillsammans lagade vi sedan en stor sallad och åt oss mätta. Sedan ja, hamnade vi där inlägget började och idag då är jag LEDIG! Skönt som tusan och när jag vaknar sedan blir det att spendera tid med Fine som också för en gångs skull är ledig.

Inga kommentarer: