Sidor

torsdag 23 september 2010

Dagen bli lång när man vaknar vid åtta

Att lämna sängen var svårt i morse men jag kom upp och iväg. Träningen gick sådär idag då jag hade lätt för att tappa magmusklerna under övningarna pågrund av att de antagligen fick sig ett rejält pass igår. Men det gick, tränaren fick bara komma och vara extra noga med hur jag skulle göra för att inte göra fel.
.
Kom hem och trodde jag skulle somna så fort jag nuddade sängen men har istället har jag städat kök, hall och tvrum. Startat en maskin med tvätt och plockat ur och in disk. För att berömma mig själv lite så vart det ett nytt avsnitt av Criminal minds.
.
Ska börja skriva en inhandlingslista och sedan fundera på vad jag och älsklingen ska äta innan mina tjejer kommer hit för att umgås, på med pyamasen och prata sig hes. Det är planen för idag.

Inga kommentarer: