Sidor

onsdag 27 oktober 2010

Är inte så lat som jag trodde att jag var.

Alla tre passen är avklarade. Nu ligger jag i sängen med en skål nyponsoppa och mandel biskvier och njuter av att inte använda någon muskel som redan värker. Mina smalben svider då Jens tejpade för att kolla om jag blir av med den smärta jag får i smalbenet efter att jag har joggat. Funkade faktiskt riktigt bra så kunde dansa Zumba utan att grimasera igenom hela passet. Det som var mindre rolig var då att rycka bort tejpen.. som ni kanske kan förstå därav den svidande känslan.
-
Ska försöka somna typ nu på stört och idag känns de som de kanske finns en möjlighet att jag lyckas, totalt utpumpad. Imorgon blir det upp åtta för att sedan träna igen vid nio, gyrokinesis. I och med de passet så har jag haft 6 träningspass på 3 dagar! Här är man ingen soffpotatis inte.

Inga kommentarer: