Sidor

torsdag 28 oktober 2010

När kroppen är ganska tydlig

När jag vaknade i morse för att komma iväg till gyrokinesisen så kunde jag inte ta mig ur sängen. Varje muskel i kroppen protesterade så jag fattade hinten och ställde in träningen och sov lite till innan jag försökte mig på igen att komma ur sängen för att ta mig till norrtälje, de gick men jag kan ju säga att de har inte sett lätt ut när jag har gått eller nått idag.
.
När jag kom hem så gick jag direkt till min mamma för att bilderna hade kommit. De är så fina och nu blir det att handla ett album och börja sätta in de. Sedan hjälpte jag ena systern med att plugga om antiken för att ja, hon tyckte att jag borde ju kunna de. Jag pluggade aldrig om antiken i skolan så jag lärde mig under tiden som hon lärde sig. Gick hem till pappa och packade och så hamnade jag i Herräng. Gick till mormor BL och umgicks med henne någon timme och kollade på rosabandet galan.
,
Imorgon blir de norrtälje och sedan direkt till stockholm. Blir mysig middag och idol med Tove och Gabbe och sedan UTGÅNG!

Inga kommentarer: