Sidor

lördag 27 november 2010

det finns många idioter och igår mötte jag en av de

Gårdagen var väldigt traumatiskt. Krockade med en annan bil och hamnade i diket. Inga skador på verken mig och Jens, tack och lov. Mest materiella skador på bilen och psykiskamen, kan ju inte påstå att min bilrädsla är okej längre. Panik, chock och ömt skulderblad. Polisen kom till platsen och de tillkallades en ambulans för att köra in mig för att dubbelchecka att inget var brutet eller så. Men ingen fara, musklerna har fått sig en smäll bara.
.
Jag är så jäkla arg på idioten som körde den andra bilen, om de inte våre för honom hade de inte hänt. Men om man tror att man kan köra bil, utan körkort (om jag fattat rätt), berusad på halt underlag så har man ju inte mycket innanför huvudet. Men han får väl sitt straff..

Inga kommentarer: