Sidor

fredag 26 november 2010

Nu får de räcka med snö!

Igår när vi skulle till bion var de bara kaos. Försena iväg, snö from the hell, oplogade vägar och sedan springa som galningar genom Uppsala till biografen. MEN vi hade turen på våran sida! Bio skulle ha börjat 17:45 enligt sf hemsida men tydligen hade de tryckt 18:00 i tidningen så när vi trodde att vi (läsa jag) skulle missa början av filmen men i och med tryckfelet började den inte fören 18:00, vi missade alltså bara all den tråkiga reklamen.
.
Filmen var inte dålig men inte särskillt action heller, antar att de är i nästa del som allt händer och det kändes ju inte surt men bara sukta och vänta.
.
Sitter här och ser i kors till och från. Somnade vid halv tre och gick upp sju för att åka bussen från Herräng till Hallsta. Nu värmer jag mig i sängen tills jag ska ta nio bussen in till Norrtälje. Behöver jag säga att jag har tröttnat på snön som faller hela tiden?

Inga kommentarer: