Sidor

måndag 1 november 2010

Nu har jag tid

Har haft fullt upp sedan i fredags och det är först idag som jag har kunnat få tid att skriva.
-
Fredag: Först möte i Norrtälje och så mötte jag upp Tove för att ta en snabb shoppingrunda efter leggins och alkohol. Så åkte vi till Stockholm för att fixa en super god middag och tittade på idol och förkrökade. Vinglade iväg på högklackade skor och dansade tills en väldigt trögfattad kille fick oss att tappa lusten. Träffade en del udda personer den kvällen, en som spelade med i en teater, en tjej som ville att man skulle säga att hon såg ut som en hora (var utklädnad den kvällen), ett patetiskt fyllo är några av de personerna.
.
Lördag: När man kom innanför dörren vart det kvällsmål och massa prat innan man somnade. Gick upp och hoppade på bussen hem för att åka iväg till Uppsala med pappa, syster och Jens. Handlade saker till rummet och när man kom hem så umgicks man med kusinen och kusinbarnet.
.
Söndag: Började dagen med att vara barnvakt åt Hampus och vi var på banan där han fick åka traktor. Spenderade sedan resten av dagen med kusinen och gullungen.
.
IDAG: Vaknade och gick över till Maja för att säga hejdå till Ann-katrin och Hampus och så åkte jag med syster till vårdcentralen, hon har lyckats få något skit i halsen igen. Åkte ut till Herräng och tog en lång promenad med Fine. Väntar nu på att maten ska bli klar, blir gryta med svampen som jag satt och rensade för ett tag sedan.

Inga kommentarer: