Sidor

fredag 3 december 2010

Finns de hjärterum finns de plats för en stor hund i soffan

Gårdagen spenderades med att först sova ut. Tabletten för ryggen fungerade helt okej och jag kunde somna. När jag sedan vaknade så gick jag ganska direkt ner till apoteket för att hämta ut mina recept. Självklart så verkade ju alla pensionärer vara där då också.. så fick så snällt vänta på mitt nummer som skulle komma upp 13 nummer senare.
.
Ställde mig sedan och handdiskade allt de på bilden, de är mer än vad det ser ut. Handdiska är inte direkt roligt att göra heller för den delen.
.
Sedan vart det lugna puckar tills Fine kom förbi och vi drog ut på en långpromenad. Hamnade i soffan hos mamma med glass och te. Fyra personer i soffan plus en stor zazza som verkade vara i himmelriket. Fick sedan slava som handmassör till Fine, det är inte bra att folk vet att man kan massera.
.
Ska snart ta och lägga mig för senare idag blir det Uppsala med Fine och Tove för att shoppa julklappar för min del och bara ha de trevligt. När vi kommer hem sedan ska jag och Fine laga sushi och sedan parkera assen i soffan framför idol.

Inga kommentarer: