Sidor

torsdag 9 december 2010

Svårt att blogga utan internet

Det har inte blivit något skrivande då min mamma inte hade internet under de två dagarna jag var där. Så både tisdag och onsdag vart ganska internetlösa. Promenerade med Fine i kylan på tisdagen, var så kallt så ångan man andades ut frös i håret med tidigare den dagen vart det att simma i badhuset med Magdalena och Timmy. Igår så åkte jag in till Norrtälje för möte och sedan hamnade jag ute i Herräng. Jens och jag hade 23 månader igår, känns mest som man inser nu att om en månad så är de två år vi vart tillsammans, de är ganska lång tid om man tänker efter.
.
Min hals är hemsk fortfarande men finns inte så mycket att göra, halstabletterna hjälper under 20 minuter sedan gör de ont igen. Bara att bita ihop och hoppas att jag inte behöver besöka en läkare nästa vecka om de är kvar..

Inga kommentarer: