Sidor

lördag 11 december 2010

Vad ska man göra i sin ensamhet?

Fredagen bjöd på först trerätters inne i Norrtälje med gruppen, var nobellunch. Kom hem och umgicks med min mamma och mellansyrran tills Jens kom och hämtade mig. Kollade på idolfinalen men klart att man visste att Jay skulle vinna. Hoppas vi på att "förbannelsen" av att komma tvåa gynnar Minnah.
.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha tittat när Monika har plockat fram vad jag tycker är tiotals tomtar och så har jag plockat i ordning mina kläder i garderben, men insåg att mina kläder inte får plats snart. Det klias i fingrarna att plocka bort alla kläder som ligger på golvet men Jens sa mycket tydligt att jag inte fick göra de för de skulle han göra.
.
Nu vart man helt ensam hemma här också.. Monika till jobbet och Jens åkte tidigare idag iväg med sin far för att fixa en bil.. blir väl att försöka hitta något bra på tv.

Inga kommentarer: