Sidor

tisdag 14 december 2010

Time goes so fast

Dagarna som har gått har spenderats med kompisar. På söndagen var jag först med Fine och kollade på Eclips och bara njöt av att ligga i soffan med en godispåse. Sedan till kvällen hamnade jag hos Tove och det vart en spontantripp till att hämta Gabbe. Kvällen bjöd sedan på att kolla på film och ha en lite sleepover. Vaknade på måndagen hos Tove och åkte sedan in till Norrtälje för att träffa gruppen och så gick vi till café oppis där jag avnjöt varm choklad med en mockaruta. Åkte hem och spenderade dagen med Tove, bakade scones och kollade på svenska hjältar galan.
.
Idag så har jag plaskat i badhuset och sedan suttit i bastun för att öppna upp bihålorna och lät håret få en inpackning. Därifrån så åkte jag till Herräng där jag fortfarande är. Ska snart sätta igång med middagen, väntar bara på att Jens ska hinna en bit påväg tillbaka efter att ha lämnat Frödin.

Inga kommentarer: