Sidor

torsdag 27 januari 2011

Dag två: Nio saker om dig själv
.
1. Jag föredrar att vara uppe på nätterna och sova
länge på morgonen, har vart sådan sedan jag låg i mammas mage.
Så gissar på att en sådan vana är svår att bryta?
2. Min näsa är lite sne om man studerar den noga,
detta pågrund av att jag fick en fotboll lite för hårt på snoken i mellanstadiet.
3. Har en förkärlek till böcker som har vampyrer som huvudfigurer.
4. Jag har lärt mig att åka skidor tre gånger hitills,
lär mig över en dag och åker endast under den dagen
och sedan uppehåll på några år innan de börjar om igen.
5. Har alltid vart blond men drömmer om att ha rött hår, helst sedan födseln.
6. Tror faktiskt att jag kan ha någon typ av dyskalkyli, mattesvårigheter alltså.
7. Att vara ensam under en längre tid ( 3 timmar )
gör mig snabbt rastlös och får mig att sakna folk.
8. Vill utbilda mig till barnmorska.
9. Var förut väldigt skeptisk till kärlek,
men den försvann samtidigt som hjärtat smälte när jag mötte min första kärlek.
.
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga
Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra
Dag sju: Fyra avtändande saker
Dag åtta: Tre tändande saker
Dag nio: Två favoritlåtar
Dag tio: En bekännelse

Inga kommentarer: