Sidor

onsdag 26 januari 2011

Finns ju ett antal listor som cirkulerar på internet som man kan göra och hittade denna som inte är allt för lång och faktiskt skulle vara hanterbar att göra.

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör

1. Jag vill bli mamma
2. Åka till Australien och Afrika, djurlivet har alltid fascinerat mig
3. Lära mig att dyka, surfa och åka skidor
4. Jobba med något som jag verkligen brinner för
5. Åka på en weekend bestående av att spendera pengar på kläder och skor
6. Flytta ifrån hålan jag bor i nu
7. Pröva på att vara rödhårig
8. Se till att träna upp min kropp så den kommer bli fysiskt stark och välmående
9. Jag tror att jag vill pröva på fallskärmshoppning,
men jag kommer säkert att fega ur.

10. Och så självklart har jag en massa andra resemål som jag bara måste besöka.
London, Paris och Rom ligger överst på listan på weekends.

.

Dag två: Nio saker om dig själv
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga
Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra
Dag sju: Fyra avtändande saker
Dag åtta: Tre tändande saker
Dag nio: Två favoritlåtar
Dag tio: En bekännelse

Inga kommentarer: