Sidor

måndag 10 januari 2011

Helgen har gått snabbt. Ävenfast det bara var lördagen som var fylld med händelser. Först så hade jag och Jens två års middag, otroligt gott! Sedan så åkte man iväg och firade Nella och Linus. Söndagen var mest lugn då både Jens och jag har åkt på någon förkylning och ont i halsen.
.
Idag så åkte jag, Jens och Fine in till Norrtälje. Fine skulle till läkaren och Jens hade en tid för att röntga sin knasiga axel. Jag följde mest in för att jag tog tillfälle i akt och lämna in en blankett på AF. Passade även på att storhandla, så nu är kyl och frys fyllda! När vi kom hem så tog jag och Fine en promenad och hade lyxen att komma hem och ha maten klar. Pojkvännen kan laga mat han!
.
Nu väntar jag på att den vita chokladmoussen ska bli klar och att Jens kommer hem så man kan få tjocka i sig.

Inga kommentarer: