Sidor

torsdag 13 januari 2011

Njuter av varje andetag

Jag verkar ha svårt för de där med att skriva inlägg. Tror att de är för att jag just nu bara njuter av att ha Jens här under samma tak som mig. Min far är utomlands och mina små syskon hos min mor så jag och Jens är tillfälliga sambos igen, ävenfast vi är ganska mycket under samma tak i vanliga fall. Men det är en helt annan sak när de bara är vi två och den röda katten. Om de kommer vara som de är nu så längtar jag tills vi har vårat eget ställe.
.
Imorse så åkte Jens in till Norrtälje för att besikta sin mormors bil och jag orkade verkligen inte ta mig ur sängen efter bara fyra timmars sömn så somnade om och vaknade när han kom hem. Och han kom hem med en ask med ett underbart halsband och örhängen, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter de va? Kan vara värt att få födelsedagspresenten och julklappen i efterskott faktiskt.

Inga kommentarer: