Sidor

torsdag 6 januari 2011

Jag vill ha en snöslunga..

Känns som jag missat hälften av dagen och är väl inte så konstigt kanske när man vaknar till liv vid 13. Fast och andra sidan somnade jag klockan 5 i morse också. Trots att jag sovit halva dagen är jag helt slut och så fort jag sluter ögonen känner jag att jag håller på att slumra in. Så har plockat fram första boken av House of night igen och tänkte börja läsa från början, vet inte hur länge sedan jag satt mig och läste.
.
Jag börjar bli riktigt less på all snö nu! Gick ut för ett tag sedan och skottade bort ett nytt lager med cirka 1 cm snö. Samtidigt som jag är så spyfärdig på att skotta så är jag så otroligt sugen på att åka skidor. Förhoppningsvis kommer vi iväg inom en snar framtid, kolla upp lite boende och så.

Inga kommentarer: