Sidor

fredag 7 januari 2011

När man inte är gjord för att sova på kvällstid

Jag är nog ett nattdjur, för de har hänt mer nu på kvällsidan än vad de gjort på dagen. Strax innan tolv vart jag så träningssugen så de fanns inte. Så startade lite bra musik och körde ett pass för lår, rumpa och mage. Hoppade in i duschen och dansade loss på skakiga ben, vilket jag nu i efterhand insåg kunde gått illa om jag snubblat. Började pröva lite kläder och de var ett dumt drag då modesyrran kom hem mitt under prövandet och de slutade med att hon tvingade mig att pröva allt jag äger.
.
En bil stannade utanför huset och jag har ingen aning om vem de var eller vad de ville. Försökte vara diskret och kolla vem som satt där i bilen. Så min ide var att kolla i brevlådan? såhär i efterhand insåg jag att folk inte kollar i brevlådan klockan 1 på morgonen men skit samma. Frågade gubben i bilen om han väntade på någon, nej de gjorde han inte. Frågade då varför han stod där och fick svaret: det är roligt. Jag vart ett stort frågetecken och var noga med att alla dörrar var låsta när jag hade kommit in. Tack och lov åkte bilen ganska snart därefter och de hoppade in folk i bilen, så ja..
..
Jag och Caroline kopplade sedan in min dator till tv och kollade på avsnitt av criminal minds och mös med katten. Insåg vad klockan var och har därför parkerat den ömma röven i sängen.

Inga kommentarer: