Sidor

söndag 10 april 2011

Andra dagen avklarad. Måste har gjort något rätt i kassan då jag vart tillfrågad att jobba till 19 istället för 1430 men var tvungen att tacka nej då jag behöver lägga lite krut på att plugga lite inför NK provet imorgon. Men känns skönt att man redan blivit tillfrågad trots att inte alla introdagar är klara.

Istället för att sitta och vänta på busstationen i två timmar när jag slutade så gick jag upp och fikade med en saknad Linn. När jag sedan kom hem vart det en långpromenad med Fine i den sista värmen från solen. Sedan har jag pratat med Jens och sedan har näsan vart i boken och jag har läst igenom internetanteckningar på fronter och jag har antecknat så händerna värker. Det värsta är att jag är helt slut, jag vill bara lägga mig och sova. Funderar allvarligt på att somna nu och vakna en timme innan bussen går imorgon så har jag iallafall två timmars pluggning till godo.

Inga kommentarer: