Sidor

lördag 9 april 2011

Så var första dagen på jobbet avklarat och det gick bättre än vad jag hade kunnat tro. Imorgon är det andra dagen och jag hoppas på att det känns lika bra så som de gjorde idag. Kom hem och åkte nästan direkt ut till Herräng för att fika med Fine och Monika. Saknade Jens ännu mer när man gick in i hans rum för att plocka på sig lite mer kläder hem. När man sedan kommit hem igen var de bara att slita åt sig middagsgrejer och halvspringa till Staffan och Nella för årets första grillning. Var ett trevligt sällskap bestående av Fine, Nella, Staffan, Tobbe och Linus. Att våra samtalsämnen alltid ska spåra förstår jag inte men det är så skönt när man liksom inte har någon som är för dumt eller knasigt att prata om.

Nu ligger jag här hemma och ska försöka ta igen lite sömntimmar som försvann när jag somnade halv två och gick upp sex. Imorgon får jag faktiskt lite sovmorgon då jag inte behöver gå upp fören halv nio, sköööönt!

Inga kommentarer: