Sidor

tisdag 5 april 2011

Dagen har i sort sätt spenderats i Norrtälje. Mattelektion imorse och hann iallafall vara hemma i tre timmar för att chilla och äta någon typ av frukost/lunch/middag innan jag satte mig på bussen igen mot Norrtälje. Var på en introduktion på Mcdonalds, japp där har jag fått jobb och börjar nu på lördag.

Snällaste Monika ställde upp med att hämta mig i Älmsta så jag skulle slippa vara strandad i Norrtälje från halv åtta till kvart i tio. När jag väl kom hem så fick jag börja bråka med tvättmaskinen som inte ville tömma sig på vatten. Efter ett samtal till Monika och lite dirtyjob så funkade den bättre än innan fast jag fick tömma skiten på vatten iallafall efter en omgång. Jag och maskiner går INTE ihop.

Ligger och smsar med Jens och ska väl snart sova om han inte kan se till att komma in på skype, men vet inte hur lätt tillgängligt internet är där han befinner sig just nu..

1 kommentar:

Linn sa...

grattis till jobbet gumman:)