Sidor

onsdag 6 april 2011

Så morgonen började inte sådär jätte bra.. vaknade klockan 09.06 och tänkte att väckarklockan måste fått fnatt för min mobin skulle ju väcka mig med ett alarm klockan 8. Men nej, de stämde klockan var 09.06 vilket innebar att jag missade bussen in. Det hela gjorde att jag missade en timme från mattehjälpen som jag hade räknat med att gå på eftersom jag skrev ett prov idag. Fick en timme att köra igenom allt snabbt och hade sedan en timmes hål innan det hemska provet skulle börja. När jag fick pappret så försvann allt ur huvudet men sakta kom saker tillbaka och jag tyckte att kanske med miraklernasunder kunde få ett g. Och jag lyckades till min enorma lycka!

Firade det hela med en lång promenad i det underbara vårvädret med Fine. Fick hoppa över lite tillfälliga bäckar eftersom snön äntligen smälter. Jag såg blommor i diket och här och häpna men jag fick ta av mig vinterjackan för att de var för varmt! Vårjackan är nu framtagen och använd.

Blev bjuden på middag hos min mor och sedan så satt jag och syster och valde vilka bhar vi ville ha, min gudmor känner väl någon som hade en massa som hon gav bort, typ helt oanvända! Så nu är jag 8 bhar rikare.

Tove kom förbi nu en sväng på kvällen för att vara social och sedan har jag pratat med Jens i en timme på skype. En vecka är nu avklarad.. bara three more to go.

Inga kommentarer: