Sidor

tisdag 10 maj 2011

En elefant i skogen?

Morgonen var inte den lättaste. Först gick jag upp innan sju för att åka med Monika så jag skulle ta mig till Hallsta, väl där somnade jag nästan direkt. Vaknade av väckarklockan som jag måste ha stängt av utan att veta det men vaknade till av mig själv och mobilen visade 09:04, Fanfan och åter fan. Stutsade upp fort som fan ur sängen, hoppade i skorna och sedan spurtade jag ner mot centrum, hann med bussen precis på håret. Bussen går nämligen 09:05 från stationen så förstå min panik när jag såg vad klockan visade på mobilen. Väl ombord på bussen började jag svettas som en gris, varmt i bussen och det hastiga uppvaknadet med springturen gjorde kroppen helt skum. Tyckte mig se en elefant bland skogen.. det säger väl en del om mitt tillstånd. Det första jag gjorde när jag kom fram var att äta isglass och dricka vatten sedan klarade jag av mattelektionen.

Åkte hem för att sedan åka in till Norrtälje igen med älskling som skulle klippa av sig lockarna som fanns i hans nacke. Passade på att gå lite på stan och äta på subway när vi ändå var där inne.

Inga kommentarer: